یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
نشست مبلغان کاشان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان با تاکید بر اهمیت و اولویت کار تبلیغ، تأکید کرد: مبلغان و روحانیان نسبت به ثبت تجربیات تبلیغی و تجربه‌نگاری اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت‌الاسلام مهدی اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در آئین اختتامیه مبلغان امین و هجرت کاشان، از مبلغان خواست برای ماندگار شدن تجربیات، تلاش‌ها، روش و محتوای به کار گرفته شده، نسبت به تجربه‌نگاری فعالیت‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در امر تبلیغ، بیان کرد: گزینش مخاطب بسیار مهم است و مبلغان امین با انتخاب مخاطب کودک و نوجوان این کار را به سرانجام رسانده‌اند.

مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان، گزینش محتوا در کار تبلیغ را برای مخاطبان را بسیار حائز اهمیت و ضروری دانست و تاکید کرد: محتوا باید متناسب با نیازهای مخاطبان، انجام شود.

در این آئین حجت‌الاسلام شیخ قیس طایی نماینده آیت‌الله یعقوبی از علمای عراق در خصوص ارزش‌های تبلیغ و ابلاغ غدیر، نکاتی را به زبان عربی بیان کرد.

نشست اختتامیه فعالیت‌های سالانه مبلغان امین و همچنین تقدیر از مبلغان هجرت بلند مدت همزمان با مدیحه‌سرایی و ستایش و منقبت اهل‌بیت علیهم‌السلام به همت معاونت تبلیغ مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان با حضور جمعی از طلاب و روحانیان این منطقه در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha